Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Sociology |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Sociology | Code | 652G03005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workbook | A2 A4 B1 B6 C1 C7 | As lecturas obrigatorias e recomendadas deberán ter reflexo nos contidos dos traballos | 15 |
Supervised projects | A1 A2 A3 A8 A10 A11 A13 A20 B1 B3 B4 B5 B6 C1 C4 C6 C7 C8 | Considérase traballos tutelados tanto as prácticas realizadas en clase como o traballo sobre un tema da materia que deberá ser analizado desde unha perspectiva sociolóxica. En todos estes traballos valorarase: -A comprensión e manexo dos conceptos, textos e a teoría sociolóxica. -O uso de fontes e de ferramentas apropiadas para a investigación social. -O pensamento crítico, reflexivo e relacional. -A orixinalidade. -A correcta expresión escrita. -A capacidade de traballo en grupo (cando sexa o caso). |
40 |
Guest lecture / keynote speech | A1 A2 A3 A4 A5 A8 A13 A20 B5 B6 C1 C4 C7 C8 | Valorarase a asistencia, interese mostrado e a participación; así como a repercusión dos contidos expostos nos traballos a realizar ao longo do curso. | 20 |
Document analysis | A1 A2 A5 A10 A11 A13 A20 B1 B3 B5 B6 C1 C6 C8 | Nos traballos a realizar, terase en conta a consulta, uso, recurso e reflexo das fontes de información consultadas. | 10 |
Oral presentation | B1 B6 C1 C7 | Na presentación oral do traballo final valorarase: -O dominio e comprensión do tema. -A capacidade de síntese. -A correcta expresión oral. -A creatividade. -A calidade do traballo |
5 |
Directed discussion | A1 A2 A3 A4 A5 A8 A10 A11 A20 B1 B3 B4 B5 B6 C1 C4 C6 C7 | Os debates sobre os temas da materia pretenden ser enriquecedores e iso depende en gran medida das contribucións por parte do alumnado, as cales son tidas en conta para a avaliación. | 10 |
Assessment comments | |||
Avaliación continua. A parte práctica que se realizará ao longo do cuatrimestre terá un contido variado e suporá o 70% da cualificación: o conxunto de prácticas e actividades de clase, o traballo final, a exposición, a asistencia e a participación. Ademáis, o aproveitamento das clases maxistrais, as lecturas e consultas de fontes documentais, que se vexan reflexadas nos debates e traballos, terán unha repercusión na nota final de ata un 30%. Desta forma valórase todo o traballo realizado ao longo do curso. Para aprobar a materia, haberá que facer y entregar un mínimo do 75% dos traballos prácticos, así como acreditar a metade das lecturas obrigatorias. Avaliación non continua. O alumnado que se acolla ao recoñecemento de dedicación a tempo parcial ou dispensa académica (os que non se acollan á avaliación continua presencial de forma xustificada), deberán poñerse en contacto co profesor ao comezo do curso e terán que concretar as metodoloxías de avaliación. Segunda oportunidade. A aqueles/as que suspendan na primeira convocatoria terán que presentarse a un exame nas datas oficiais marcadas pola UDC (en segunda oportunidade). |
|