Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Subjects
  Education for Peace, Conflict Resolution and Citizenship
   Recommendations

Subjects that it is recommended to have taken before
Social Pedagogy/652G03006
Gender, Equality and Education/652G03007
Multicultural Education/652G03013
Education of Unprotected Children and Social Conflict/652G03016

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Local Government and Cultural and Educational Action/652G03040
Education and the Media/652G03037
Introduction to Contemporary Philosophy/652G03036

Subjects that continue the syllabus
Design and Development of the Socio-Educational Action/652G03002
Social Services and Social Welfare/652G03014
Animation and Sociocultural Management/652G03017
Socioeducative Socio-Educational Action in Minorities and Vulnerable Groups/652G03022

Other comments
Nas sesións de aula e virtuais sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado.

Anímase ao alumnado a incorporar algunhas das seguintes cuestións relativas á igualdade de xénero nos seus estudos e traballos:

a) A utilización dunha linguaxe inclusiva. 
b) A visibilización e a análise dos nesgos sexistas en recursos, medios e discursos etc.  
c) A adaptación da normativa APA para que figuren os nomes propios de autoras e autores, así como a procura da paridade na bibliografía.    
f) O estudo do papel das mulleres ao longo da historia e das súas achegas ao coñecemento no pasado e no presente.  
d) A visibilización de modelos de masculinidades non hexemónicas.  
e) A reflexión sobre os roles asociados a estereotipos de xénero e a organización da interacción na aula dun xeito inclusivo.  
g) A utilización de metodoloxías feministas (é dicir, que propicien a igualdade de xénero) baseadas na aprendizaxe colaborativa e na pedagoxía dos coidados. 
h) Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas, e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
i) A consulta a páxinas web, organizacións e documentos chave como estes:
-O proxecto Rompendo Regras, da Facultade de Ciencias da Educación (UDC): https://rompendoregras.wordpress.com/
-La Oficina para a Igualdade de Xénero (OIX) da UDC: https://www.udc.es/es/oficinaigualdade/

Tamén se recomenda que o alumnado incorpore algunhas das seguintes cuestións relativas á sustentabilidade ambiental nos seus estudos e traballos:

1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: De se realizar en papel: Non se empregarán plásticos; realizaranse impresións a dobre cara; empregarase papel reciclado; evitarase a impresión de borradores.  
2.- Débese facer un uso sustentábel dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.
3.- Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e profesionais.  

Por outra banda, débese facilitar a plena inclusión e integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes