Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Evaluation and Diagnosis in Socio-Educational Needs | Code | 652G03039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer e analizar os factores relacionados coa inclusión social, educativa, cultural e laboral que afecta a intervención socioeducativa | A5 A8 |
B2 |
|
Identificar, analizar e comprender a realidade social, cultural e educativa. | A5 A8 A11 |
B1 B6 |
C6 |
Deseñar, implementar e aplicar procesos, metodoloxías e recursos de detección de necesidades e diagnóstico socioeducativo en diversos contextos. | A13 A21 |
B6 |
C1 |
Redactar e presentar a información da avaliación e diagnóstico dun xeito sintético e organizado, e cunha expresion oral e escrita adecuada. | A11 |
B1 B2 B6 |
C1 C6 |
Transmitir a información críticamente, adecuando o discurso ás diversas audicencias. | A8 A11 |
B1 B2 B6 |
C1 |
Demostrar e promover unha actitude aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | A13 |
B2 |
C1 C6 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | B2 B6 |
C1 |
|