Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Developmental Disorders |
Contents |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Developmental Disorders | Code | 652G04012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Conceptos xerais básicos | 1.1. Concepto de alteración lingüística. 1.2. Elementos a ter en conta no campo das alteracións da linguaxe. 1.3. Factores causantes de alteracións lingüísticas. 1.4. Clasificación e descrición das alteracións lingüísticas. |
2. As alteracións da Sordoceguera. | 2.1. Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes na sordoceguera. |
3. As alteracións da Parálisis Cerebral (PC). | 3.1.Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes na parálisis cerebral. |
4. As alteracións da Discapacidade Intelectual (DEI). | 4.1.Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes na discapacidade intelectual. |
5. Os Trastornos do Espectro Autista (TEA). | 5.1. A Síndrome autista clásica: Clasificación, descrición e terminoloxía das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociais. 5.2. A Síndrome de Asperger: Clasificación, descrición e terminoloxía das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociais. |
6. Os trastornos neuroxenéticos. | 6.1. Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes nas síndromes neuroxenéticas tales como a Síndrome de Down. |
7. Outros trastornos do neurodesenrolo. | 7.1. Clasificación, descrición e terminología das alteracións físicas, comunicativo-lingüísticas, cognitivas e psicosociales presentes noutros trastornos do neurodesenrolo incluídos no DSM-5. |
|