Teaching GuideTerm University College of Labour Relations (C) |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña) |
Subjects |
Business and Economics |
Methodologies |
|
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Business and Economics | Code | 660G01007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introducción de algunas preguntas dirixidas aos estudiantes, con la finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Supervised projects | Metodoloxía deseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Éste sistema de enseñanza, basase en dous elementos básicos: o aprendizaxe independente dos lestudantes e o seguemento de ese aprendizaxe polo profesor. |
Oral presentation | Dado que o alumno está cursando unha materia básica cunha importante aplicación práctica, o alumno debe ter adquirido unhas destrezas prácticas que lle permitan exponer, transmitir e defender oralmente os efectos derivados do proceso de enxino-aprendizaxe. Nas sesións presenciais terá a posibilidade de facer exposición tanto dos apartados dos contidos teóricos da materia, como das prácticas propostas e traballo tutelado. |
Workshop | Se realizarán prácticas en cada tema.Dentro dos métodos existentes para facer prácticas dos contidos teóricos estudados utilizaremos o de probas de ensaio ou resposta libre. A aplicación deste método implica a formulación dunha ou varias cuestións, que el alumno deberá desenvolver. O profesor utilizará como principios do procedimiento de corrección: -A precisión na resposta, - A utilización de representacións gráficas como medio de expresión dos razonamentos, -A identificación dos conceptos e relacións relevantes. O alumno debe ter traballado o suficiente como para ter adquirido unhas destrezas prácticas que lle permitan exponer, trasmitir e defender os efectos derivados do proceso de ensino-aprendizaxe. |
Objective test | A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: un cuestionario teórico-práctico ou preguntas de resposta aberta (breve explicación, resumo, representación e interpretación de gráficas, resolución de problemas, etc..) ou de ambos tipos. |
|