Teaching GuideTerm University College of Labour Relations (C) |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña) |
Subjects |
Working Methods |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Working Methods | Code | 660G01008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A10 | Organización e dirección de empresas. |
A13 | Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A15 | Dirixir grupos de persoas. |
A21 | Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
A31 | Aplicar os coñecementos á práctica. |
B1 | Resolución de problemas. |
B2 | Capacidade de análise e síntese. |
B3 | Capacidade de organización e planificación. |
B4 | Capacidade de xestión da información. |
B5 | Toma de decisións. |
B8 | Razoamento crítico. |
B9 | Traballo en equipos. |
B12 | Motivación para a calidade. |
B13 | Adaptación a novas situacións. |
B14 | Aprendizaxe autónomo. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|