Mixed objective/subjective test |
A3 A4 A5 A19 A20 A24 A29 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B12 B13 B16 B21 B25 B26 B27 B28 B30 C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio ou desenvolvemento e preguntas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de definición, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
Este tipo de proba se reserva para os alumnos que decidan NON OPTAR POLA AVALIACIÓN CONTINUA. Constituirá o 60% da nota. Necesítase unha nota superior ao 5 para superala |
70 |
Objective test |
A3 A5 A19 A20 A31 B1 B3 B5 B6 B12 B16 B22 B26 |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas.
Será necesaria una nota mínima de un 5 para poder aprobar |
30 |