Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Definir as relacións públicas e identificar as súas características e implicacións no desarrollo da comunicación dunha empresa de moda A3
A8
B1
B2
B4
C1
C3
Identificar e describir as funcións e ferramentas das relacións públicas, así como as distintas fases estratéxicas e operativas no proceso de elaboración de campañas de RP. A3
B3
B7
B9
C7
C8
Identificar e analizar os suxeitos que interveñen na actividade das relacións públicas, recoñecendo os roles profesionais da disciplina e as súas particularidades A3
B6
C4
C5
C7
Elaborar campañas de relacións públicas e planes de comunicación de crise na industria da moda A8
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
C3
C9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes