Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Enxeñaría Civil Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinación
García Aradas, Cristina
Correo electrónico
c.garadas@udc.es
Profesorado
Castro Pena, Luz
García Aradas, Cristina
Seoane Nolasco, Antonio José
Correo electrónico
maria.luz.castro@udc.es
c.garadas@udc.es
antonio.seoane@udc.es
Web
Descrición xeral
Nesta materia estudarase como crear os modelos xeométricos tridimensionais necesarios dentro dun videoxogo. Aprenderase a interpretar as formas e aspecto de obxectos similares do mundo real ou a partir de bosquexos xerados por un artista. Estudaranse as técnicas e conceptos específicos da creación de modelos 3D para videoxogos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías