Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Gameplay Design |
Methodologies |
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Gameplay Design | Code | 730529011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Oral presentation | Presentarase publicamente o proxecto ou traballo feito o longo da materia |
Problem solving | Propoñeranse casos prácticos nos que o alumnado terá que aplicar os coñecementos expostos nas sesións maxistrais para resolver os problemas que xurdan de cara a acadar o resultado desexado. |
Case study | Analizaranse distintos xogos e verase como se aplican os contidos vistos en clase en cada un dos exemplos analizados |
Guest lecture / keynote speech | Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos básicos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos, tanto presenciais como non presenciais. |
Supervised projects | Coa supervisión do profesorado, e principalmente con traballo persoal, non presencial, os alumnado terá que desenvolver os contidos que se propoñan en cada proxecto |
|