Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Taller de Deseño de Videoxogos II |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Taller de Deseño de Videoxogos II | Código | 730529015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Proceso de produción dun xogo | Fases da produción |
Evolución do documento de deseño | Marketing Deseño de persoaxes Deseño da xogabilidade Deseño de niveis Deseño de interfaces |
Evolución do documento de arte | Formalización da contorna Evolución da arte de personaxes Arte de contornas Arte de props |
Evolución do documento técnico | Requirimentos HW e SW Escolla das tecnoloxías para o xogo Dependencias externas Requirimentos gráficos Requimentos interactivos |
Prototipado do xogo | Whitebox de niveis Evolución e progresión de niveis Testeo e avaliación de niveis |
|