Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Desenvolvemento de Personaxes I. Aparencia |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento de Personaxes I. Aparencia | Código | 730529025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Estudo de casos | Estudo de exemplos de personaxes de videoxogos e estudo de solucións existentes para problemas típicos. |
Proba oral | Presentación e defensa do traballo da materia. |
Traballos tutelados | Desenrolo de personaxes de videoxogos aplicando os coñecementos da materia. |
Sesión maxistral | Sesións onde se ensinarán os conceptos e teoría do desenrolo de personaxes e como aplicalos nun videoxogo |
|