Teaching GuideTerm
Higher Polytechnic University College
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Subjects
  Character Modeling I. Geometry
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Student portfolio A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 Traballo final 50
Workshop A17 A37 B1 B2 B7 B8 B11 C2 C4 C6 C8 Exercicios prácticos 50
 
Assessment comments

A avaliación da materia consistirá nun traballo final (portfolio, showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 50% da nota total.

As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.

O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar o entregar do traballo final nas datas establecidas. Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos xuntos o mesmo día da entrega do traballo final.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade e para a convocatoria adiantada de decembro serán os mesmos que os requeridos na primeira oportunidade.

A realización fraudulenta das probas ou actividades deavaliación implicará directamente a cualificación de fallo '0' na materia nacorrespondente convocatoria, invalidando así calquera cualificación obtida entodas as actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes