Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Traballo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Prevención de Riscos Laborais e Riscos Comúns
 Asignaturas
  Técnicas de prevención de riscos laborais.Seguridade no traballo.
   Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba obxectiva B1 C3 C6 C8 Proba de cuestionario tipo test de respostas múltiples. 60
Traballos tutelados A1 A2 B1 B2 C5 C7 Actividades propostas na asignatura e analizadas e resoltas polos estudantes. 30
Análise de fontes documentais A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 C1 Procura e análise de artigos cientificos relacionados coas temáticas da asignatura por parte do estudante. 10
 
Observacións avaliación

OBSERVACIÓNS:

Todos os alumnos matriculados na materia, asistan ou non a clases, son responsables da súa seguimineto. O descoñecemento ou ignorancia da normativa contemplada nesta guía docente, non exime do seu cumprimento.

Todos os contidos impartidos na materia estarán dispoñibles en
formato dixital no Campus Virtual. O proceso de avaliación
comprende a realización de todas e cada unha das actividades
obligatorias propostas
na materia e cuxos porcentaxes na avaliación da
mesma detállanse na presente guia docente
. As características da
avaliación detállanse a continuación:


a) Posto que o proceso de avaliación implica realizar TODAS e CADA
UNHA das actividades availables
, no caso de non realizar e entregar a actividade
correspondente a súa cualificación na materia será de NON PRESENTADO
. Estas
actividades deberán ser entregadas en tempo e forma nas datas sinaladas
no calendario lectivo académico
no que se desenvolve a asignatura. Con
carácter xeral, todas as actividades obxecto de avaliación deberán ser realizadas e entregadas por parte dos alumnos semanalmente semanalmente durante o periodo lectivo no que se desarrolla a materia.


b) Por normativa académica da UDC todas as probas de avaliación deben
de quedar almacenadas para a súa custodia. Por dito motivo, a entrega de todas as
actividades para a súa avaliación farase a través do Campus Virtual
en formato .pdf
. Non se admitirán entregas a través de correo
electrónico ou calquera outro medio que non sexa a através do Campus Virtual
.


c) Por respecto aos alumnos que realizan e entregan as actividades en
tempo e forma e para evitar agravios comparativos, os atrasos nas
entregas pondéranse do seguinte modo:


"Con caracter xeral o atraso na realización e entrega das actividades
implicará unha ponderación na súa cualificacións dun 90% dentro da
primeira semana logo de finalizado o prazo de entrega, ao que se lle
reducirán un 10% adicional sucesivamente por cada semana de atraso na
entrega das mesmas
". Para a entrega e realización de actividades atrasadas por parte dos
alumnos
, deberase de solicitar, a través de correo electrónico dirixido
ao profesorado da materia
, a reapertura da actividade que se pretende
entregar no Campus virtual.


e) Para a superación da materia a Cualificación Global Final (C.G.)
obtida como resultado da ponderación dos bloques temáticos impartidos
por cada profesor, segundo a porcentaxe establecida nesta guía docente
deberá ser maior ou igual a 5. As condicións para realizar dita media
ponderada
serán:


1. Para obter a media das actividades desenvoltas na materia, o alumno debe de realizar e entregar
todas e cada unha das actividades propostas durante o calendario lectivo
do curso académico. Si algunha actividade non foi presentada/entregada
(cualificación NON PRESENTADO), non se fará media co
resto das actividades
obtendo a cualificación media de NON PRESENTADO no
bloque temático e por conseguinte na Cualificación Global Final (C.G.)
da asignatura
.


2. En cada tema correspondente os contidos da materia, o alumno deberá obter unha media de 3 ó máis puntos
para a obtención da media ponderada da Cualificación Global Final da
asignatura (C.G.)
. No caso de obter unha cualificación inferior ao 3 nalgún tema, deberá
voltar a realizar e presentar a tarefa correspondente nas datas programadas no
calendario académico no Campus virtual na semán correspondente a devandita actividade no perido lectivo da segunda oportunidade (segundo cuatrimestre do curso).

3. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación
implicará directamente a cualificación de suspenso '0.0' na materia na
convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación
obtida en todas as actividades de avaliación de face á convocatoria
extraordinaria.


f) A avaliación da segunda oportunidade realizarase nas mesmas condicións e
cos mesmos criterios que a avaliación da primeira oportunidade
. Para os
alumnos pendentes de realizar algunha actividade, NON PRESENTADOS na
primeira oportunidade ou con Cualificación Global (C.G.) por baixo de 5
puntos na primeira oportunidade, na convocatoria da segunda
oportunidade, déixase aberta a posibilidade de que o alumno decida si
desexa conservar as actividades entregadas na primeira Oportunidade cuxa
cualificación sexa igual ou maior que 3 puntos. Obviamente, dado o
sistema de avaliación continua proposto, é unha decisión cuxa
responsabilidade corresponde tomar ao alumno que decida que actividades
desexa conservar e cales decide acudir á reevaluación. A entrega das actividades pendentes faráse no periodo lectivo do segundo catrimestre do curso, seguindo a misma cadencia de entrega semanal que na primeira oportunidade.

Cualificación Global final:

A cualificación final da asignatura será a suma ponderada das
cualificacións obtidas correspondentes en todas as partes:


Cualificación Global (C.G.)=0,10*Análise de fontes documentales 0,30*Traballos tutelados 0,60*Proba obxectiva

Para a superación da materia, a cualificación Global (C.G.) obtida é o
resultado da ponderación segun a porcentaxe establecida nesta guía
docente deberá ser maior ou igual a 5 puntos sobre 10
.

Notas:

1. As cualificacións provisionaies de cada convocatoria publicaranse do Campus Virtual e enviaranse a través de SMS, si o alumno
previamente autorizou o seu envío. En calquera dos casos as
cualificacións definitivas que aparecen nas actas, as cales o alumno
pode consultar na secretaría do centro, son as legalmente válidas.

2. Non se cualificará aos alumnos que non figuren nas actas da
asignatura ata que regularicen a súa situación na secretaria da
administración do centro
.


3. Co fin de garantir os principios fundamentais de objetividad,
ecuanimidad, e xustiza e deste xeito evitar agravios comparativos, o
alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia será evaluado do mesmo xeito e nas
mesmas condicións que o resto do alumnado de dedicación a tempo
completo. O alumnado con
dispensa académica deberá realizar todas as actividades do mesmo xeito que o resto de alumnado e nas datas sinaladas ao longo do
periodo lectivo do cuadrimestre no que se desenvolve a materia
.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes