Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Capacidade para localizar, utilizar, avaliar, sintetizar e aproveitar a bibliografía e outra información contida en bases de datos e outros instrumentos informáticos. |
|
A2 |
Capacidade para elaborar recensións. |
|
A3 |
Capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
|
A4 |
Coñecemento de ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
|
A5 |
Capacidade para identificar problemas e temas de investigación. |
|
A6 |
Coñecemento dos métodos e técnicas de análise lingüística. |
|
A7 |
Coñecemento dos métodos e técnicas de análise literaria. |
|
A8 |
Coñecementos de retórica e estilística. |
|
A9 |
Capacidade para analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise. |
|
A10 |
Coñecemento de crítica textual e edición de textos. |
|
A11 |
Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da lingüística. |
|
A12 |
Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da ciencia literaria. |
|
A13 |
Dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
|
A14 |
Coñecemento da gramática da lingua inglesa. |
|
A15 |
Coñecemento da situación sociolingüística da lingua inglesa. |
|
A16 |
Coñecemento teórico e aplicado dos modelos e técnicas da planificación lingüística. |
|
A17 |
Coñecemento da variación lingüística da lingua inglesa. |
|
A18 |
Coñecemento das literaturas en lingua inglesa. |
|
A19 |
Coñecemento da historia e da cultura dos países de lingua inglesa. |
|
A20 |
Coñecemento da evolución histórica externa e interna da lingua inglesa. |
|
A21 |
Coñecemento instrumental oral e escrito dunha segunda (terceira...) lingua. |
|
A22 |
Coñecemento da gramática da segunda (terceira...) lingua. |
|
A23 |
Coñecemento da historia e da cultura dos países da segunda (terceira...) lingua. |
|
A24 |
Coñecemento das literaturas da segunda (terceira...) lingua. |
|
A25 |
Capacidade para elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua inglesa. |
|
A26 |
Coñecemento teórico e práctico da tradución directa e inversa da lingua inglesa. |
|
A27 |
Coñecementos de terminoloxía e neoloxía. |
|
A28 |
Capacidade para interrelacionar os distintos aspectos da Filoloxía. |
|
A29 |
Capacidade para relacionar os coñecementos con outras áreas e disciplinas. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
|
B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B10 |
Apreciación da diversidade. |
|
B11 |
Planificación e xestión do tempo. |
|
B12 |
Dominio instrumental oral e escrito da lingua. |
|
B13 |
Capacidade para comunicar os coñecementos adquiridos. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |