Teaching GuideTerm University College of Industrial Design |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Study programme competences / results |
Type A | Code | Study programme competences / results - Specific | |
A1 | Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. | ||
A2 | Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. | ||
A3 | Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. | ||
A4 | Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. | ||
A5 | Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. | ||
A6 | Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. | ||
A7 | Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. | ||
A8 | Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. | ||
A9 | Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. | ||
A10 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
Type B | Code | Study programme competences / results - Basic / General | |
B1 | Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B2 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. | ||
B3 | Aprender a aprender. Capacidade para comprender e detectar as dinámicas e os mecanismos que estruturan a aparición e a dinámica de novas tendencias. | ||
B4 | Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. | ||
B5 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B6 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B7 | Capacidade de liderado e para a toma de decisións. | ||
B8 | Traballar nun entorno internacional con respeto das diferencias culturais, lingüísticas, sociais e económicas. | ||
B9 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B10 | Capacidade de organización e planificación. | ||
B11 | Capacidade de análise e síntese. | ||
B12 | Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
Type C | Code | Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
C1 | Adequate oral and written expression in the official languages | |
C2 | Mastering oral and written expression in a foreign language. | |
C3 | Using ICT in working contexts and lifelong learning. | |
C4 | Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective | |
C5 | Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people | |
C6 | Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. | |
C7 | Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. | |
C8 | Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. | |
C9 | Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |
|