Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Dirección Estratéxica e Política Empresarial II
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Solución de problemas O profesor exporá a análise de diferentes políticas de empresa enmarcando cada unha delas nos apartados correspondentes dos contidos da materia. Por medio de cada unha das situacións expostas, os estudantes e o profesor involúcranse nun proceso de análise e discusión profundos acerca das consecuencias das políticas aplicadas utilizando o soporte dos modelos de simulación.
O uso dos modelos de simulación servirá de referencia para a elaboración dos diferentes exercicios que darán soporte a cada unha das cuestións prácticas que se poidan expor nas diferentes probas de valoración.
A análise de diferentes políticas de empresa require seguir unha serie de etapas:
1. Identificación do patrón dinámico de comportamento.
2. Establecemento de hipótese de partida.
3. Establecemento do diagrama causal e os bucles necesarios para xeralo.
4. Análise dos diagramas causais en termos dos comportamentos cualitativos que poidan producir e a súa adecuación ao patrón dinámico de comportamento que se pretende explicar.
5. Conclusións da análise causal efectuado.
O alumno intervirá de forma activa nas sesións presenciais, especialmente nas de carácter interactivo. Igualmente, na sesión maxistral o alumno pode intervir, previa petición da palabra, para preguntar, aclarar ou expor o seu punto de vista sobre o tema que no momento da súa intervención estea a tratarse.
Proba mixta A proba final é unha proba mixta, que consistirá nunha combinación de preguntas tipo test e preguntas de resposta moi breve. Esta proba final realizarase o día e hora que figure no calendario oficial de exames fixado pola Xunta de Facultade.
Simulación Consiste no uso intensivo dos modelos de simulación proporcionados polo profesor para cada unha das políticas estudadas, seguindo os correspondentes pasos para a súa análise. Esta metodoloxía permite o estudo de diferentes políticas de empresa, enmarcando cada unha delas nos apartados correspondentes dos contidos da materia. En cada unha das situacións expostas, os estudantes e o profesor involúcranse nun proceso de análise e discusión profundos acerca das consecuencias das políticas aplicadas. ES ABSOLUTAMENTE IMPRESCINDIBLE QUE O ALUMNO TRABALLE COAS APLICACIÓNS QUE SOPORTAN OS DIFERENTES MODELOS DE SIMULACIÓN.
Sesión maxistral Para o desenvolvemento da clase maxistral o alumnado disporá previamente do material de estudo (temas e modelos de simulación) necesario para o seguimento da clase. A EXPOSICIÓN DO PROFESOR FARASE ASUMINDO QUE O ALUMNADO XA TRABALLOU PREVIAMENTE O MATERIAL CORRESPONDENTE, o que lle permitirá seguir cun maior aproveitamento os aspectos fundamentais do tema exposto. Igualmente, o alumnado exporá as dúbidas existentes que serán aclaradas polo profesor para toda a clase. Exporanse nas sesións os contidos teóricos e prácticos da materia, orientando ao alumno tanto na metodoloxía de traballo máis apropiada como no material bibliográfico complementario que lle permitirá profundar naqueles aspectos que lle resulten de máis interese. O tempo dedicado a cada un dos capítulos en que está dividida a materia será proporcional á súa extensión e ao seu grao de dificultade. O profesor, ademais de atender ás cuestións expostas polos alumnos nas sesións maxistrais, atenderaos de forma máis ampla e personalizada nas sesións de tutorías reducidas programadas en Teams. Igualmente, na sesión maxistral o alumno pode intervir, previa petición da palabra, para preguntar, aclarar ou expor o seu punto de vista sobre o tema que no momento da súa intervención estea a tratarse.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes