Guía DocenteCurso Facultade de Turismo |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos de patrimonio cultural e natural | Código | 615524117 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
I.- PLANIFICACIÓN de destinos e produtos turísticos de patrimonio cultural e natural | I.1.- Aspectos teóricos e metodolóxicos I.2.- O diagnóstico I.2.1.- O desenvolvemento integral das sociedades receptoras. Diagnóstico dos distintos capitais. I.2.2.- A demanda e os públicos consumidores de patrimonio. Distintos paradigmas I.2.3.- Oferta I.2.3.1.- A evolución da construción social do patrimonio cultural culto e popular I.2.3.2.- Distintos tipos de recursos de patrimonio e servizos que ofertar. I.3.- As propostas I.3.1.- Propostas para o desenvolvemento integral da comunidade a través do turismo I.3.2.- Propostas para mellorar a demanda I.3.3.- Propostas para a oferta e a dinámica da construción dos recursos: representacións, atractivos, relatos, imaxes, actividades I.4.- Monitoreo e avaliación dos destinos de turismo cultural |
II.- XESTIÓN de destinos e produtos turísticos de patrimonio cultural e natural | II.1.-Presentación desta parte da materia. Obxecto e metodoloxía. Introducción “Patrimonio e Turismo complexidades da súa xestión”, II.2.- “Encamiñando”, valorización dos Camiños de Peregrinación a súa xestión, e dinamización turística. Exemplos de diversos enfoques, é intervencións. II.3.- “The european thermal heritage atlas”, proxecto piloto para a xestión e valorización do patrimonio termal europeo como instrumento para un turismo sostible. II.4.- “A Future for the Land”. A xestión dos Paisaxes Culturais a través dos sitems de informacion xeogáfica. O caso da Ribeira Sacra. II.5.- Capacidade de carga e capacidade acollida, a xestión participada da presión e dos fluxos turísticos. Exemplos de plan e proxectos. O caso das “As Catedrais”, |
|