Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Arquitectura |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Asignaturas |
Análise de Formas Arquitectónicas |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de Formas Arquitectónicas | Código | 630G02007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | Nesta metodoloxía exporanse un ou máis traballos que os alumnos deberán desenvolver no tempo non presencial (45 horas) destinado ao mesmo. Esta metodoloxía está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas” e está enfocada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. O tempo presencial correspondentes a esta metodoloxía (14 horas) dedicaranse á formulación do/trabálloos/s, incidindo naqueles aspectos teóricos que se consideren relevantes, e a unha serie de sesións para o seguimento colectivo e/ou personalizado de todo o traballo proposto. |
Obradoiro | Neste taller englóbanse tanto o traballo realizado nas clases prácticas presenciais (30 horas) como todo o traballo proposto polo profesorado e que o alumno debe desenvolver no tempo previsto (45 horas) para esta metodoloxía sempre co apoio e supervisión do profesorado. Como no caso dos traballos tutelados esta metodoloxía está referida prioritariamente á aprendizaxe do “como facer as cousas” e está enfocada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. O tempo total previsto debe dar lugar a un volume de traballo gráfico determinado previamente polo profesor, que o alumno debe realizar obrigatoriamente. Dentro do taller establécense os seguintes traballos específicos que terán a súa avaliación independente cun peso específico dentro da avaliación final: 1) Debuxos presenciais 2) Debuxos non presenciais 3) Debuxos de control final (Exame final) |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e outros recursos, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Os contidos teóricos da materia iranse expondo de maneira non lineal, na secuencia que o profesor estime mais oportuna para obter os resultados previstos e en función da heteroxeneidade do grupo. |
|