Solución de problemas |
A73 A74 A75 A78 A79 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B18 C3 C4 C5 C7 C9 |
- Participación na resolución de problemas de forma individual na aula que permite o profesor coñecer o grao de participación do alumno e os erros de aprendizaxe, así como as carencias e limitacións no uso das ferramentas de traballo da asignatura. |
10 |
Proba obxectiva |
A73 A74 A75 A78 A79 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C8 C9 |
- Terá carácter obligatorio.
- Evaluación de coñecementos e comprensión dos contidos básicos da materia, considerando as habilidades e destrezas do alumno, as suas estratexias e plantexamentos na resolución de problemas.
- Valorarase la capacidade para analizar, enxuizar e resolver axeitadamente problemas puntuales, e será preciso un mínimo de 4 sobre 10 para poder sumar o resto das notas.
Na segunda oportunidade mantense exactamente o mesmo criterio que na primeira.
Os alumnos que teñan recoñecida a sua dedicación a tempo parcial edispensa academica de exención de asistencia, asi como os alumnos repetidores, si asi o desexan poderán realizar como unica avaliación a proba obxetiva, puntuando esta entonces sobre 10.
|
80 |
Na calificación ordinaria así como na extraordinaria de xullio mantense o porcentaxe de calificación establecido en cada apartado obtida da sua participación durante el cuatrimestre académico (20% do peso da materia), reservándose o 80% como calificación da proba obxetiva extraordinaria. Os alumnos que por razóns xustificadas non poidan participar nos traballos tutelados nin na solución de problemas poderán optar a obter o 20 % da nota asociada a estas actividades de forma persoalizada, previo contacto co profesor.
Para a obtención da calificación de non presentado aplicarase o articgo 21 2.b das “NORMAS DE AVALIACIÓN, REVISIÓN E RECLAMACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DOS ESTUDOS DE GRAO E MESTRADO UNIVERSITARIO" Aprobada polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013 y Modificada polo Consello de Goberno do 30 de abril de 2014 (texto refundido)” os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-II/1, A-II/2, A-III/1 e A-III/2 do Código STCW e as suas enmendas relacionados con esta materia teranse en conta a hora de diseñar e realizar a sua avaliación.
Se por causa sobrevida de forza maior, non poidese facersa a avaliación deste xeito, levarase a cabo a distancia; por Moodle, TEAMs, ..., según conveña.
A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a perda do dereito á oportunidade na que se cometa a falta e respecto da materia na que se tivese cometido. O/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.
|