Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Asignaturas |
Avaliación de Materiais Curriculares |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación de Materiais Curriculares | Código | 652536008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
LEÓN, María José. Y SOLA, Tomás (2018). Liderando investigación y prácticas inclusivas. Granada. Ed. Universtitaria ECHEITA, Gerardo (2017). Educación Inclusiva: Sonrisas y lágrimas. Aula Abierta, nº 46 BARTON, Len (2008). Superar las barreras de la discapacidad. CERMI (2016). Derechos Humanos y Discapacidad. Madrid. CINCA BARTON, Len (Comp.) (1998). Discapacidad y sociedad. Madrid. Morata - Fundación Paideia AINSCOW, Mel (2000). Funcionamiento de las aulas inclusivas. Madrid. Narcea GIMENO SACRISTÁN, José (Comp.) (2010). Saberes e incertidumbres sobre el currículum. Madrid. Morata SLEE, Roger (2012). Una escuela extraordinaria. Exclusión, escolarización y educación inclusiva. Madrid. Morata TORRES SANTOMÉ, Jurjo (2012). Justicia curricular. El caballo de Troya de la cultura escolar. Madrid. Morata, 2ª edic DADZIE, Stella (2004). Herramientas contra el racismo en las aulas. Madrid. Morata DUBET, François (2005). La escuela de las oportunidades ¿Qué es una escuela justa?. . Barcelona. Gedisa FRANKLIN, Barry (1996). Interpretación de la discapacidad. . Madrid. Pomares NÚÑEZ MAYÁN, Mª Teresa (2006). Da segregación á inclusión Educativa. Santiago. Laiovento MORRIS, Jenny (1996). Encuentros con desconocidas. Madrid. Narcea. VLACHOU, Anastasia (1999). Camino hacia una educación inclusiva. Madrid. La Muralla. ECHEITA, Gerardo et al (2011). Orientación Educativa y atención a la diversidad e inclusión educativa. Graó SKLIAR ,Carlos (2017). Pedagogías de las diferencias. Noveduc. Praxis Educativa CALDERÓN, Ignacio y HABEGGER, Sabina (2012). Educación, Hándicap e inclusión. Octaedro ATIENZA, Encarnación (2007). Discurso e ideología en los libros de texto de ciencias sociales. Discurso & Sociedad |
|
|
Bibliografía complementaria |
(). . LYNCH, Katheleen; BAKER, John e LYONS, Maureen (2014). Igualdad afectiva: amor, cuidado y justicia. Madrid. Morata -Fundación Paideia TOMLINSON, Carol Ann (2005). Estrategias para trabajar con la diversidad en el aula. Barcelona. Paidós STOBART, Gordon (2010). Tiempos de pruebas: Los usos y abusos de la evaluación. Madrid. Morata STEINBERG, Shirley R. e KINCHELOE, Joe L. (2000). Cultura infantil y multinacionales. Madrid. Morata NUSSBAUM, Martha C. (2012). Crear capacidades. Propuesta para el desarrollo humano. Barcelona. Paidós McCARTHY, Cameron (1994). Racismo y educación. Madrid. Morata -Fundación Paideia LÓPEZ SÁNCHEZ, Félix (2009). Las emociones en la educación. Madrid. Morata KINCHELOE, Joe L. e STEINBERG, Shirley R. (1999). Repensar el multiculturalismo. Barcelona. Octaedro GUTMANN, Amy (2001). La educación democrática: una teoría política de la educación. Barcelona. Paidós GIROUX, Henry A (2003). La inocencia robada. Juventud, multinacionales y política cultural. Madrid. Morata GIMENO SACRISTÁN, José (2003). El alumno como invención. Madrid. Morata GARDNER, Howard (1993). La educación de la mente y el conocimiento de la disciplinas. Lo que todos los estudiantes deberían comprender. Barcelona. Paidós FOUCAULT, Michel (1982). Vigilar y castigar. Madrid. Siglo XXI, 3ª ed. EPSTEIN, Debbie e JOHNSON, Richard (2000). Sexualidades e institución escolar. Madrid. Morata - Fundación Paideia ARNOT, Madeleine (2009). Coeducando para una ciudadanía en igualdad. Madrid. Morata APPLE, Michael W. e BEANE, James A. (Comps.) (2005). Escuelas democráticas. Madrid. Morata, 4ª ed APPLE, Michael W.; AU, Wayne e GANDIN, Luís A. (Comps.) (2011). Educação crítica. Análise internacional. Porto Alegre, Brasil. Artmed ADORNO, Theodor W. (1998). Educación para la emancipación. Madrid. Morata ZIZEK, Slavoj (2007). En defensa de la intolerancia. Madrid. Sequitur WRIGLEY, Terry (2007). Escuelas para la esperanza. Una nueva agenda hacia la renovación. Madrid. Morata TORRES SANTOMÉ, Jurjo (2008). Multiculturalismo Anti-Racista. Porto. Profedições SPIVAK, Gayatri Chakravorty (2009). ¿Pueden hablar los subalternos? . Barcelona. Museu d´Art Contemporari RUDDUCK, Jean e FLUTTER, Julia (2007). Cómo mejorar tu centro escolar dando la voz al alumnado. Madrid. Morata AYERS, WIlliam e ALEXANDER-TANNER, Ryan (2013). Enseñar, un viaje en cómic. Madrid. Morata BAUMAN, Zygmunt (2007). Los retos de la educación en la modernidad líquida.. Barcelona. Gedisa PARASKEVA, João (2006). Currículo e Multiculturalismo. Lisboa. Pedago NUSSBAUM, Martha C (2007). Las fronteras de la justicia. Consideraciones sobre la exclusión. Barcelona. Paidós KYMLICKA, Will (2009). Las odiseas multiculturales. Las nuevas políticas internacionales de la diversidad. Barcelona. Paidós HABERMAS, Jürgen (1999). La inclusión del otro. Estudios de teoría política. Barcelona. Paidós GIMENO SACRISTÁN, José (2012). En busca del sentido de la educación. Madrid. Morata FREIRE, Paulo (1993). Pedagogía de la esperanza. México. Siglo XXI FRASER, Nancy e HONNETH, Axel (2006). ¿Redistribución o reconocimiento?. Un debate político-filosófico. Madrid. Morata - Fundación Paideia FRASER, Nancy (2008). Escalas de justicia. Barcelona. Herder CONNELL, Raewyn Connell (2006). Escuelas y justicia social. Madrid. Morata, 3ª ed GOULD,Stephen (1981). La falsa medida del hombre. Antoni Bosch editor PARRILLA, Ánegeles. SUSINOS, Teresa , GALLEGO, Carmen Y MARTÍNEZ, Begoña (2017). Revisando críticamdente cómo investigamos en educación inclusiva. Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, vol 35 (3) TORRES, Jurjo (2017). Políticas educativas y construcción de personalidades neoliberales y colonialistas. Ediciones Morata NÚÑEZ,María Teresa (2019). El estancamiento de la educación Inclusiva. Revista de Educación Inclusiva,12,1pp.67-96 |
|
|