Os beneficios da boa práctica deportiva ben dirixida e supervisada corretamente por un profesional das Ciencias do Deporte e da Educación Física son evidentes tras un certo tempo. Estes beneficios non deben producirse únicamente no plano físico. No ámbito da Educación Física o docente debe velar polo desenvolvemento integral do alumnado. O seu desenvolvemento no plano físico , debe ir acompañado de un desenvolvemento a nivel afectivo, social e psíquico. A educación en valores é o punto de partida para acadar melloras no plano socio-afectivo. Estes valores non só serán representativos durante as horas de Educación Física, senon que cobrarán un gran protagonismo nas tarefas e accións ás que se enfrente o alumnado na súa vida cotiá.O docente de Educación Física convértese no máximo responsabel da ensinanza de estes valores a través das clases de educación física. Ademáis, debe seguir os principios éticos e morais, educando na igualdade, para a paz, evitando expresións discriminatorias
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías