Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral | Código | 652606621 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 12 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Analizar o organigrama dos centros onde se imparte a FP e as funcións do departamento de FOL | AP18 AP19 |
||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL e valorar as ausencias e potencialidades para formar persoas cun pensamento crítico activista sobre as desigualdades de xénero e a precarización laboral. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP8 AP13 AP14 AP15 AP16 AP17 AP18 AP19 AP20 AP21 AP22 AP23 AP24 AP25 AP26 AP27 AP30 AP34 |
CM1 CM3 CM5 CM6 CM7 |
|
Analizar e valorar a normativa aplicable á actividade docente na FP e trasladala á planificación dos módulos da especialidade. | AP8 AP10 AP14 AP15 AP16 AP18 AP19 AP20 AP21 AP25 AP26 AP27 AP30 |
CM3 CM4 |
|
Utilizar as TIC para a aprendizaxe profesional e integralas nos procesos de ensino e aprendizaxe. | AP13 AP14 AP15 AP16 AP20 AP25 AP26 AP27 AP32 |
CM4 CM7 |
|
Identificar as funcións do profesorado de FOL. | AP15 AP17 AP18 |
CM6 |
|
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | AP16 AP29 |
||
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación, contextualizadas a nivel de centro e de alumnado, viables e coherentes co marco teórico e curricular. | AP20 AP21 AP22 AP23 |
CM3 CM6 CM7 |
|
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e valorar a súa importancia para acadar a equidade de xénero. | AP15 AP16 AP17 AP18 AP19 AP20 AP24 AP25 AP26 AP27 AP30 AP33 |
CM4 CM5 CM7 |
|
Elaborar a fundamentación teórica e legal, analizando e valorando as bases legais e os obxectivos do desenvolvemento sostible aplicables á materia ou módulo e á etapa educativa. | AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP8 AP10 AP13 AP14 AP19 AP23 AP24 AP25 AP27 AP28 AP29 AP30 |
CM4 CM6 CM8 |
|
Valorar as posibilidades dos módulos da especialidade para a construción dun pensamento crítico e activista e reflectir esta perspetiva na súa planificación. | AP6 AP13 AP14 AP15 AP16 AP17 AP18 AP19 AP20 AP21 AP22 AP23 AP24 AP25 AP26 AP27 AP30 |
CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |
|