Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras | Código | 652609912 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Obradoiro | A3 A13 A14 A15 A17 A18 A27 C2 C4 C6 | Conxunto de pequenas tarefas a realizar durante o curso. | 30 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A3 A10 A13 A15 A18 A27 C2 C3 C4 C6 C7 | Realización dun traballo en grupo sobre a utilidade e a aplicación dos diferentes métodos ao desempeño docente hoxe en día. | 30 |
Portafolios do alumno | A15 A17 A19 C2 C4 C6 C7 | Realización dun portafolios individual cunha ficha por cada un dos métodos estudados. | 20 |
Presentación oral | A1 A3 A10 A13 A15 A18 A27 A33 C2 C3 C4 C6 C7 | Presentación oral do traballo en grupo, que recibirá unha avaliación individual. | 20 |
Observacións avaliación | |||
As tarefas deben atender os requisitos mínimos de corrección lingüística (ortografía, puntuación, concordancia, gramática, precisión léxica e rexistro) propios do nivel esperado para o alumnado que cursa a materia. Deficiencias nesta área serán penalizadas.
O estudantado que non supere a materia na primeira oportunidade terá que acudir á oportunidade de xullo, que terá a mesma ponderación das diferentes actividades de avaliación mais na que os diferentes traballos serán substituídos por novos traballos específicos. As partes da materia superadas (máis do 50% da nota) na primeira oportunidade non poderán ser repetidas na oportunidade de xullo.
O estudantado con dispensa académica oficialmente recoñecida será avaliado segundo as indicacións para a oportunidade de xullo, mantendo as mesmas porcentaxes da avaliación e realizando as adaptacións dos traballos necesarias por motivos de presencialidade. O estudantado nesta situación deberá poñerse en contacto co profesorado tan pronto como teña coñecemento da mesma. |
|