Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Cuestións filosóficas do mundo contemporáneo |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Cuestións filosóficas do mundo contemporáneo | Código | 652G03036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
T, W, Adorno (1980). Teoría estética. Madrid:Taurus M. Heidegger (1971). Ser y Tiempo. F.C.E: México L. Wittgenstein (1953). Philosophiesche Untersuchungen. Kegan, P.: London Gadamer, H. G. (1977). Verdad y Método. Salamanca:Sígueme L. Pareyson (1954). La teoria della formativitá. Torino:Rosenberg&Sellier J. Derrida (1984). La filosofía como institución. Barcelona: J. Granica G. Vattimo (1996). La sociedad transparente. Barcelona: Paidós (). . (). . (). . |
Obra de referencia para estudo, análise e avaliación: Gadamer, H. G. Wahrheit und Methode– Verdad y Método– (Tübingen: J. C. B. Mohr, 1975). |
|
Bibliografía complementaria |
J. Dewey (1990). La escuela y la sociedad. Madrid: Beltrán K. Mannheim (1960). Libertad, poder y planificación. México:FCE A. Brocoli (1977). Ideología y educación. México: Imagen H. L.Elvin (1960). La educación y la sociedad contemporánea. Aguilar:Madrid G. E.Cirigliano (1968). Análisi fenomenológico de la educación. Madrid: Anaya J. LL. Plumb (1973). Crisis en las Humanidades. Barcelona: Planeta G. Vattimo (2012). Vocación y responsabilidad del filósofo. Barcelona: Herder |
|
|