Uso docente del inglés Será conveniente que el
alumnado tenga un conocimiento básico del inglés para el manejo del material
bibliográfico y/o la lectura de algún texto escrito en dicho idioma y, sobre
todo, para la consulta en Internet de diferentes páginas relacionadas con la
materia de clase. Se recomienda al alumnado que posea un grado de conocimiento
de inglés correspondiente al nivel A2 de Usuario Básico, recogido en el
documento del Marco Común Europeo de Referencia sobre Conocimiento de Lenguas (http://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/marco/cvc_mer.pdf). Esta
materia ten en conta as recomendacións de SOSTENIBILIDADE MEDIO
AMBIENTE, PERSOA E IGUALDADE DE XERO: -
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia,
realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de
imprimilos. -
Teranse en conta os principios éticos relacionados cos valores da
sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais. "Segundo
se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria
deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non
sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas...)-Traballarase
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na
contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
-Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e
proporanse accións e medidas para corrixilas."-
Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais,
psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso idóneo,
igualitario e proveitoso á vida universitaria. |