Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": a) A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia solicitarase preferentemente en formato virtual ou soporte informático, e poderá realizarse a través de Moodle, en formato dixital, sen necesidade de imprimilos. No caso de se realizar en papel, non se empregarán plásticos, as impresións serán a dobre cara en papel reciclado, e evitarase a impresión de borradores. b) Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas, socioculturais ou de xénero, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
Para axudar a acadar un
ambiente inmediato sostido e cumprir o obxectivo da acción número 5:
"Educación e investigación ambiental e social sa e sostible" do
"Plan de Acción do Campus Verde de Ferrol":
A entrega dos traballos
documentais feitos neste asunto:
- Pedirase en formato
virtual e / ou soporte informático
- Realizarase a través de
Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimir
- Se é necesario facelos en
papel:
Os plásticos non serán
utilizados
As impresións dobre cara
realizaranse.
Usarase o papel reciclado.
Evitarase a impresión de
borradores.
- Debe realizarse o uso
sostenible de recursos e prevención de impactos negativos sobre o medio natural
- Hai que ter en conta a
importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sustentabilidade
nos comportamentos persoais e profesionais
- A perspectiva de xénero
incorpórase á docencia desta materia (usarase a lingua non sexista, a
bibliografía dos autores de ambos sexos será utilizada, a intervención na clase
dos alumnos será incentivada ...)
- Realizarase o traballo
para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase o
medioambiente para modificar e promover valores de respecto e igualdade.
- Deben detectarse situacións
de discriminación e propoñerán accións e medidas para corrixilos.
- Facilitarase a plena
integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou
socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e
proveitoso á vida universitaria.
Segundo se recolle nas
distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase
incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista,
utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e
modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para
modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar
situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas
para corrixilas. |