Teaching GuideTerm Faculty of Science |
Mestrado Universitario en Biotecnoloxía Avanzada |
Subjects |
Genetic Engineering and Transgenetics |
Study programme competencies |
|
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Genetic Engineering and Transgenetics | Code | 610475101 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Saber buscar e analizar a biodiversidade de microorganismos, plantas e animais así como seleccionar os de maior interese biotecnolóxico (aplicado). |
A2 | Ter unha visión integrada do metabolismo e do control da expresión xénica para poder abordar a súa manipulación. |
A3 | Coñecer as aplicacións biotecnolóxicas dos microorganismos, plantas e animais e saber manipulalos de cara á súa aplicación biotecnolóxica. |
A4 | Coñecer e saber usar as técnicas de cultivo e a enxeñaría celular. |
A5 | Coñecer os principios da xenómica e a proteómica. |
B1 | Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
B2 | Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
B3 | Capacidade de xestión da información (con apoio de tecnoloxías da información e as comunicacións). |
B4 | Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
B5 | Capacidade de identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
B10 | Capacidade de Traballo nun contexto de sostibilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
B11 | Racionamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
B13 | Aprendizaxe autónoma. |
B15 | Sensibilización cara á calidade, o respecto medioambiental e o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |
C4 | Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective. |
C7 | Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
|