1. Para cumprir co obxectivo sostible vinculado ao Green Campus:
- A entrega de tarefas que se realice nesta materia producirase en formato virtual e/o soporte informático
- Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
- En todo momento teranse en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores de sustentabilidade nos comportamentos persoais e profesionais.
2. Segundo recóllese nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria
- Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso idóneo, igualitario e proveitoso á vida universitaria.
- deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos os sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...)
- Traballarase para identificar e modificar prexuízos e #actitude sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade.
- Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e propoñeranse accións e medidas para corrixilas."
3. Recoméndase a asistencia ás clases para un mellor seguimento dos contidos teóricos e prácticos da materia
4. Non existe un único manual que cubra toda a materia impartida ao longo de curso nesta materia. A profesora indicará en cada tema cales son as lecturas obrigatorias e outras lecturas recomendadas coas que o alumnado deberá completar a materia explicada en clase. É obrigación do alumnado consultar a diario o moodle da materia e o seu correo electrónico @ udc.es; pois será a vía que a profesora utilizará para colgar información sobre todos os aspectos relacionados coa materia. Para dirixirse á profesora por correo electrónico debe utilizar a dirección institucional @ udc.es
5. A materia non esixe requisitos previos. Con todo, considéranse como recomendables: - Coñecementos básicos de informática a nivel de usuario. Coñecementos básicos de Historia e Estatística. Familiaridade con conceptos básicos de Economía e, sobre todo, linguaxe económica.