Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Asignaturas |
Introdución ao Marketing |
Fontes de información |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución ao Marketing | Código | 611G02015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Kotler, Phillip, & Armstrong, G. (2021). Principles of Marketing. Pearson Santesmases, M. (2012). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide Kerin, Roger A., & Hartley, Steven W. (2016). Marketing. Mc Graw-Hill Kotler, Phillip & Armstrong, Gary, (2018). Principios de Marketing. Pearson Grewal, Dhruv (2018). Marketing. McGraw-Hill Education Santesmases, M. (2011). Fundamentals of Marketing. Pirámide Calvo Porral, Cristina, & Satanton, J. L. (2017). Principles of Marketing. Esic |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|