Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Explicación en clase dos diferentes temas con apoio de transparencias e medios audiovisuais.

Valórase a participación activa do alumno e dos diferentes membros do subgrupo formado.
Traballos tutelados Os estudantes aplicarán os fundamentos teóricos da materia nun proxecto práctico que realizarán en equipos (sempre que a matrícula permítao) e que consistirá na conceptualización e deseño dun produto/servizo innovador e o seu(s) marca(s).

Os estudantes contarán cunha listaxe de contidos mínimos a desenvolver, así como con titorías por equipo e proxecto.

O resultado e conclusións destes proxectos presentarase en equipo en sesión presencial e plenaria na data asignada. Unicamente cualificarase ao alumnado que participe activamente na elaboración do proxecto e na presentación do mesmo
Seminario Se realizará un seminario para cada un dos subgrupos formados para facilitar a explicación e o seguemento da metodoloxía.
Proba de resposta múltiple Test de resposta multiple individual.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes