Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Español: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Galega 1 |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Galega 1 | Código | 613G01002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A4 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. |
A9 | Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A11 | Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 | Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 | Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B9 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|