Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Idioma Moderno: Francés |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Moderno: Francés | Código | 613G03016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Solución de problemas | A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 | Actividades da parte teórico-práctica (contidos gramaticais, expresión escrita e comprensión lectora). Inclúe a valoración da asistencia ás aulas. Ver: Observacións avaliación. |
30 |
Proba oral | A8 B3 B6 B7 B8 C2 | Proba oral que o-a estudante realizará ao rematar o cuadrimestre. Ver: Observacións avaliación. |
12 |
Proba obxectiva | A8 A10 A15 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 | Probas escritas da parte práctica e da parte teórico-práctica que o-a estudante realizará nas datas oficiais marcadas polo centro ao rematar o cuadrimestre. Ver: Observacións avaliación. |
42 |
Discusión dirixida | A8 A10 A15 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C2 | Actividades da parte práctica (léxico, expresión oral, comprensión oral, interacción oral). Inclúe a valoración da asistencia ás aulas. Ver: Observacións avaliación. |
16 |
Observacións avaliación | |||
<p class="MsoNormal">A materia poderá ser adaptada ao estudantado que
precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro: nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade (<a href="https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/" target="_blank">https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/</a>); no seu defecto, coa Titora ADI da Facultade de Filoloxía (no seguinte enderezo electrónico: pat.filoloxia@udc.gal).</p><p class="MsoNormal"> O alumnado ten dúas oportunidades para superar a materia: a primeira ao remate do primeiro cuadrimestre e a segunda no mes de xullo. </p><p class="MsoNormal"><b>1. Avaliación da primeira oportunidade:</b></p><p class="MsoNormal"><b>1.1.</b> Para superar a materia na primeira oportunidade é obrigatorio realizar e aprobar (5) a <b>proba final escrita</b> na que se avaliarán os contidos gramaticais, o léxico, a comprensión lectora, a expresión escrita e a comprensión auditiva.</p><p class="MsoNormal">A data, horario e ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.</p><p class="MsoNormal"> <b>1.2.</b> Será ademáis obrigatorio realizar e aprobar (5) unha <b>proba oral final</b> na que se avaliarán a expresión, a comprensión e a interacción oral.</p><p class="MsoNormal">A profesora comunicará en Moodle coa suficiente antelación a data, hora, lugar, quendas e outras indicacións relativas á realización da proba oral.</p><p class="MsoNormal"> <b>1.3.</b> É obrigatorio realizar ao longo do cuadrimestre un conxunto de <b>exercicios ou tarefas</b> de práctica de todas as destrezas e contidos da materia, organizados en dous bloques:</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque A</b> ["Solución de problemas"]: actividades de práctica dos contidos gramaticais, do léxico, da expresión escrita e da comprensión lectora.</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque B</b> ["Discusión dirixida"]: actividades de práctica da produción, comprensión e interacción oral (nestas actividades valóranse asimesmo a norma gramatical e o léxico).</p><p class="MsoNormal">Ademáis das actividades presenciais que se realicen durante as aulas, normalmente por cada sesión presencial o alumnado deberá realizar unha tarefa non presencial.</p><p class="MsoNormal">Agás causa debidamente xustificada e sempre coa autorización previa e expresa da profesora, non se admitirán as actividades entregadas fóra do prazo determinado para cada unha delas.</p><p class="MsoNormal">Para que estas actividades poidan ser tidas en conta na cualificación final é preciso ter realizado e aprobado, antes dos exames escrito e oral da primeira oportunidade, o 80% das actividades programadas en cada bloque e obter unha nota media mínima de 5 sobre 10 en cada bloque.</p><p class="MsoNormal"><b>1.4.</b> Tendo en conta o anteriormente exposto, a cualificación final do alumnado responderá ao seguinte reparto porcentual:</p><p class="MsoNormal"><b>a.</b> Un <b>45%</b> valorará o <b>exame escrito</b>, coas seguintes porcentaxes:</p><p class="MsoNormal">Contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, comprensión lectora: <b>35%</b></p><p class="MsoNormal">Comprensión auditiva: <b>10%</b></p><p class="MsoNormal"><b>b.</b> Un <b>15%</b> valorará a <b>proba oral</b>.</p><p class="MsoNormal"><b>c.</b> Un <b>40% </b>valorará as <b>actividades</b> de avaliación continua organizadas en dous bloques (que deben cumprir os requisitos do apartado 1.3), coas seguintes porcentaxes:</p><p class="MsoNormal"><b>Bloque A:</b> actividades de gramática, léxico, expresión escrita e comprensión lectora: <b>25%</b></p><p class="MsoNormal"><b>Bloque B:</b> actividades de produción, comprensión e interacción oral (nestas actividades valóranse asimesmo a norma gramatical e o léxico): <b>15%</b></p><p class="MsoNormal">A materia considérase aprobada se a suma dos apartados a, b, c é igual ou superior a 5 sobre 10.</p><p class="MsoNormal">Os contidos e destrezas dos apartados a, b, c son recuperables, coas mesmas porcentaxes, na segunda oportunidade de avaliación. Os apartados aprobados na primeira oportunidade consérvanse para a segunda.</p><p class="MsoNormal">Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular das probas escritas e orais e das actividades, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>2.</b> <b>Avaliación da segunda oportunidade:</b></p><p class="MsoNormal"> <b>2.1.</b> De suspender a materia na primeira oportunidade por non acadar a puntuación mínima na <b>proba escrita</b> e/ou na <b>proba oral</b>, o alumnado deberá facela(s) de novo na segunda oportunidade.</p><p class="MsoNormal">A data, horario e ubicación da proba escrita deben ser contrastados polo alumnado na páxina web da facultade.</p><p class="MsoNormal">A data, lugar, hora e outras indicacións para a realización do exame oral da segunda oportunidade comunicaranse en Moodle coa suficiente antelación.</p><p class="MsoNormal"> <b>2.2.</b> De suspender a materia na primeira oportunidade por non acadar a puntuación mínima nas <b>actividades</b> dos bloques A e/ou B, o alumnado deberá realizar para a segunda oportunidade unha serie de tarefas sustitutivas.</p><p class="MsoNormal">A profesora fará públicas en Moodle coa suficiente antelación as instrucións correspondentes (actividades asignadas, datas de solicitude e entrega...).</p><p class="MsoNormal"> Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular das probas escritas e orais e das actividades, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>3. </b>Na <b>convocatoria extraordinaria de decembro</b> o alumnado será avaliado dos seus coñecementos e competencias nas distintas destrezas da materia mediante unha proba escrita (nota mínima 5 sobre 10; 70% da nota final) e unha proba oral (nota mínima 5 sobre 10; 30% da nota final).</p><p class="MsoNormal">Para as implicacións da realización fraudulenta ou irregular da proba escrita ou oral, ver apartado 6.</p><p class="MsoNormal"> <b>4.</b> En cada oportunidade de avaliación o alumnado recibirá a <b>cualificación NP</b> de se dar simultaneamente estas dúas situacións: non terse presentado a ningunha das probas de avaliación (escrita e oral) e se o número de actividades presentadas for igual ou inferior ao 25% das programadas.</p><p class="MsoNormal"> <b>5.</b> O <b>alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial con dispensa académica</b>,<br /> previa comunicación e acreditación documental de dita situación á profesora, pode, sen asistir ás aulas, realizar e entregar as <br /> actividades de avaliación continua programadas para a primeira oportunidade, segundo o disposto no apartado 1.3. As actividades presenciais serán sustituídas por outras non presenciais equivalentes. <br /> Seranlle de aplicación as demáis metodoloxías avaliables (proba escrita e oral) cos mesmos requisitos e características que para o resto do alumnado.</p><p class="MsoNormal">Para a avaliación da segunda oportunidade, aplicaráselle o disposto no apartado 2.</p><p class="MsoNormal"> <b>6. </b>Os traballos académicos (entendendo por tal todo o material que o alumnado presente para ser obxecto de avaliación) deberán ser de elaboración individual (agás <br /> indicación expresa da profesora) e persoal. A realización fraudulenta ou irregular das probas e/ou de calquera das actividades de avaliación continua implicará automaticamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidándose as cualificacións obtidas nas distintas metodoloxías avaliables.</p><p class="MsoNormal">Os traballos presentados polo alumnado poderán ser incorporados ao Turnitin, ferramenta para a detección do plaxio así como de traballos previamente presentados nesta ou noutras universidades, incluso polo mesmo/a alumno/a. En caso de que se produza algunha destas circunstancias, poderán ser aplicadas as medidas contempladas nas Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario da Universidade da Coruña (artigo 14.4).</p><p class="MsoNormal"><b>7.</b> Nos casos non contemplados anteriormente aplicarase o disposto nas "Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario" da UDC.</p><p class="MsoNormal">Segundo as distintas normativas que regulan as ensinanzas universitarias, cómpre incorporar a perspectiva de xénero nesta materia. Isto inclúe, entre outras medidas, o uso dunha linguaxe non sexista, bibliografías inclusivas desde a perspectiva de xénero e o fomento da participación de todo o alumnado na clase, independentemente do seu xénero.<br /><br />Prestaremos especial atención en identificar e abordar os prexuízos e as actitudes sexistas. Traballaremos activamente para cambiar este entorno e promover valores de respecto e igualdade.<br /><br />Os nosos esforzos centraranse na detección de casos de discriminación de xénero e na posta en marcha das accións oportunas para corrixir estes casos.<br /><br /></p> |
|