Teaching GuideTerm Faculty of Computer Science |
Grao en Enxeñaría Informática |
Subjects |
Development Methodologies |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Development Methodologies | Code | 614G01224 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Introdución | * Metodoloxía vs método. * Metodoloxías de desenvolvemento de software. * O ciclo de vida do software. |
2. Metodoloxías Clásicas | * Cascada * Prototipado * Espiral * Incremental * Desenvolvemento rápido de aplicacións |
3. Metodoloxías axiles | * O Manifesto Agile * Principios Agile * Características das metodoloxías áxiles. |
4. Scrum | * Fundamentos e características de Scrum * Roles: Product owner, ScrumMaster, o Equipo * Xuntanzas: Planificación de Sprint , Revisión do Sprint, Retrospectiva do Sprint, Xuntanza diaria de Scrum * Artefactos: Product backlog, Sprint backlog, gráficas Burndown * Prácticas de xestión de proxectos Scrum * Erros comúns na aplicación de Scrum |
5. Programación Extrema (XP) | * Fundamentos e características de XP * Valores e Principios * Prácticas XP: Prácticas Principais e Corolario * O equipo de desenvolvemento XP |
6. O proceso unificado de desenvolvemento | * Fundamentos e características do Proceso Unificado * A Linguaxe Unificada de Modelado (UML) * Casos de uso * Centrado na arquitectura * O Ciclo de vida e as fases do Proceso Unificado: Inicio, Elaboración, Construción e Transición. |
7. Desenvolvemento colaborativo | * Desenvolvemento en equipo * Desenvolvemento en aberto. * Xestión dunha comunidade de software libre. * Ferramentas de traballo colaborativo. |
8. Evolución e mantemento do software | * Mantemento e evolución do software. * Control de versións. * Xestión de erros. |
9. Aspectos sociais, legais e éticos no desenvolvemento software | * O código ético e de práctica profesional na Enxeñaría do Software da ACM/IEEE-CS * Software libre e Software privativo. * Licenzamento e propiedade intelectual no Software. * Interoperabilidade e uso de estándares. * Seguridade e confianza. |
|