Teaching GuideTerm Faculty of Tourism |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
Promotion and commercialization of destinations and tourist products |
Sources of information |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Promotion and commercialization of destinations and tourist products | Code | 615524103 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Basic |
Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall Blanco, T. P., & Herrera, J. S. (2017). Nuevas tendencias en comunicación estratégica. ESIC Moreno, M. R. (2020). Marketing turístico: Fundamentos y dirección. Ediciones Pirámide de la Ballina Ballina, F. J. (2017). Marketing turístico aplicado. ESIC Kotler, Bowen, Makens (2015). Marketing Turístico. Pearson |
Os manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos. |
|
Complementary | |
|
|