Guía DocenteCurso 2023/24
Facultade de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016)
 Asignaturas
  Planificación e xestión de destinos e produtos turísticos gastronómicos e enolóxicos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba obxectiva A11 A5 A6 B1 B2 B4 B6 C1 C9 A proba escrita de contido teórico-práctico consistirá na resolución de exercicios breves e/ou resposta a cuestións curtas e/ou de resposta múltiple e/ou preguntas de desenvolvemento. 70
Discusión dirixida A12 B2 C1 C6 C8 Valorarase a participación e propostas achegadas, tanto polos alumnos presenciais coma polos alumnos on line (a través de foros virtuais). 30
 
Observacións avaliación

Durante o desenvolvemento desta materia daranse as indicacións
oportunas por correo electrónico ou a través da plataforma Moodle, respecto á
avaliación. É importante ter en conta que a modalidade online ten o mesmo ritmo
de traballo/período de clases que os da modalidade presencial.

Para superar a materia na 1ª oportunidade, hai 2 opcións:

a) Realización individual dun EXERCICIO FINAL (máximo 3 folios)
que será colgado na plataforma durante o desenvolvemento desta materia, e que
deberá entregarse antes dunha data previamente sinalada. Avaliación: Se se
escolle esta modalidade, a máxima nota a obter sería SEIS puntos, analizada do
seguinte modo: - Sesión maxistral: ata 1 punto máximo (para os alumnos
on-line
: por lectura do material, participación activa e razoada nos
foros/debates on-line e/ou realización dos exercicios/estudo de casos
correspondentes, e para os alumnos presenciais: pola súa asistencia e
involucración nas sesións presenciais) - Exercicio final: ata 5 puntos máximo
pola elaboración deste exercicio, que deberá ser realizado presencialmente, ou
a través da plataforma Moodle.

b) Realización dunha PROBA FINAL con contido TEÓRICO-PRÁCTICO que
consistirá fundamentalmente na realización dun traballo proposto polo profesor
de forma individual sobre algún dos contidos da materia (Máximo 3 ou 4 folios).
Avaliación: Se se escolle esta modalidade, a máxima nota a obter sería DEZ
puntos, analizada do seguinte modo: - Sesión maxistral: 30% (para os alumnos
on-line
: por lectura do material, participación activa e razoada nos
foros/debates on-line e/ou realización dos exercicios/estudo de casos
correspondentes, e para os alumnos presenciais: pola súa asistencia e
involucración nas sesións presencias). - Proba final: 70% (con contido
teórico-práctico). A devandita proba, deberá ser realizada presencialmente, ou
a través da plataforma moodle dentro das datas sinaladas (neste último caso, o
alumno dispoñerá dun tempo máximo de 3 horas, a contar dende o momento en que
proceda á apertura do enunciado da Proba).

O alumno só poderá realizar unha das dúas alternativas anteriores.
Durante a última semana do mes de abril, como máximo, facilitaranse as
cualificacións finais provisionais e una posible data de revisión/discusión
destas na seguinte semana.

Para superar a proba na 2ª oportunidade, deberase
presentar un traballo sobre un tema proposto polo profesor. Oportunamente, e
coa debida antelación, facilitaranse as datas e toda a información necesaria
para a realización e entrega deste. As cualificacións finais provisionais e
unha posible data de revisión/discusión destas facilitarase, como máximo, una
semana antes do peche de actas no mes de xullo (2ª oportunidade).

Implicacións da fraude académica na realización das probas ou actividades de avaliacióna realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Atención á diversidade: a materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar, nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, cos servizos disponíbeis na UDC, coa Unidade de Atención á Diversidade (https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, co/a Titor/a ADI da Facultade de Turismo.

Perspectiva de Xénero: Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...). Traballarase para identificar e modificar prexuízos e actitudes sexistas e influirase na contorna para modificalos e fomentar valores de respecto e igualdade. Deberanse detectar situacións de discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para corrixilas.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes