Prácticas a través de TIC |
C1 C4 |
Proporanse diferentes tipos de tarefas, probas, formularios, etc, utilizando as plataformas moodle, microsoft 365 ou google, sobre os distintos contidos do módulo. |
20 |
<p><font face="Verdana, sans-serif">- Enténdese por participación nás actividades desenvoltas nas sesións maxistrais, e ao </font><i><u>desenvolvemento en prazo e forma das tarefas que se prantexen en relación ós contidos relacionados coas sesións</u></i><font face="Verdana, sans-serif">. No caso da opción presencial, <b>o</b></font><b> non cumprimento do 70% da asistencia pode implicar a non superación da asignatura</b><font face="Verdana, sans-serif">, constando o estudante como "Non Presentado" na calificación final. </font>Dita falta de participación pode inhabilitar igualmente para a superación da asignatura na segunda oportunidad ou sucesivas convocatorias<font face="Verdana, sans-serif">, ata que esta se cumpla.</font></p><p><font face="Verdana, sans-serif"><br /></font></p><p>A calificación dos traballos distribuiráse de maneira xeral, e sen prexuicio dunha maior precisión en función do traballo, en relación aos seguintes elementos e criterios: </p><p>Contextualización e fundamentación: 30% </p><p>Plantexamento e desenvolvemento (Inclusión e aplicación dos diferentes elementos e ferramentas adquiridas na materia): 60%</p><p>Aspectos formáis (Normas APA, 7ª) e estructuráis: 10%</p><p>Para a avaliación de ditos traballos presentaráse unha proposta de rúbrica que poderá ser revisada e modificada de maneira consensuada co estudantado e co visto bo do profesorado.</p><p>Atendendo igualmente á normativa da UDC e a normativa relativa ao fraude nos procedementos de avaliación , calquer traballo que na súa totalidade ou en parte conteña contidos copiados de outros traballos publicados ou non publicados, de internet, etc. será considerado como suspenso e sometido aos procedementos e sancións relacionados en dita normativa.</p><p>Para superar a materia será necesario superar cada unha das partes, quedando na segunda oportunidade e convocatorias sucesivas sempre que se manteña a estrutura e desenvolvemento dos distintos apartados da guía docente.</p><p class="MsoNormal"> </p>
|