Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria (a distancia) |
Subjects |
Policies for older people |
Assessment |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Policies for older people | Code | 615525024d | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
Second | Optional | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Directed discussion | A4 A5 A6 A21 A24 B2 B14 B18 C5 C6 | A avaliación será continua mediante a: Participación activa no desenvolvemento das clases maxistrales (10%) Preparación previa das lecturas para os debates (15%) |
25 |
Long answer / essay questions | A2 A4 A5 A6 A21 | A avaliación consistirá na realización dun ensaio crítico sobre un dos temas do programa. O traballo que se realizará para a materia consistirá nun traballo sobre o análise dunha política social ou a proposta ou análise dun programa ou modelo de intervención para persoas maiores e/ou dependentes, que se presentará oralmente no seminario. |
40 |
Seminar | A4 A5 A6 A21 A25 A26 B2 B7 B13 B15 B18 C1 C3 C5 C6 | Para avaliar os traballos presentados polo alumnado se terán en conta os seguintes criterios de avaliación xeral: Relevancia, pertinencia e organización coherente dos contidos Emprego de medios audiovisuais ou outros recursos como apoio Nivel de comprensión dos contidos básicos Claridade expositiva Utilización da terminoloxía propia da materia. Recursos bibliográficos empleados. |
35 |
Assessment comments | |||
Recoméndase os envíos dos traballos telemáticamente e de non ser posible, no útilizar plásticos, elixir a impresión a doble cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores. Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados cos valores da sosenibiliade nos comportamentos persoais e profesionais.
|
|