Guía DocenteCurso Facultade de Socioloxía |
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria (a distancia) |
Asignaturas |
Intervención socioeducativa con persoas maiores |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención socioeducativa con persoas maiores | Código | 615525026d | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A22 A23 A24 A25 A26 B2 B3 B4 B6 B7 B14 B20 B21 C1 C3 C4 C5 C7 | Avaliarase globalmente a participación e contribución individual ao traballo desenvolvido na materia, adquirindo especial relevancia a análise dunha experiencia innovadora de intervención socioeducativa con persoas maiores. | 45 |
Portafolios do alumno | A23 A24 B2 B3 B4 B17 B19 B21 C1 C3 C4 C5 C6 C7 | Deberá entregarse un cartafol no que se recolla unha descrición e reflexión crítica sobre o proceso de ensinanza-aprendizaxe vivido ao longo da materia (análise das actividades realizadas con cada docente, das experiencias analizadas, da documentación, lecturas e materiais didácticos empregados, etc.), sempre cun carácter eminentemente procesual. | 55 |
Observacións avaliación | |||
** De incorrerse en plaxio nalgunha 1.- A entrega dos traballos documentais 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou 1.2. Realizarase a través do Campus Virtual, 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos 3.- Débese ter en conta a importancia 4.- Segundo se recolle nas distintas 5.- Traballarase para identificar e modificar 6. Deberanse detectar situacións de discriminación 7. Facilitarase a plena integración do 8. A docente responsable resérvase a 9.- Nas clases sosterase o principio de debate |
|