Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Subjects |
Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Forecasting Market Needs: Analysis of Repositories and Schedules | Code | 616531021 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Basic |
VV.AA. (2001). La nueva era de la televisión. Academia de Televisión (ATV) Gloria Saló y Olga Flórez (2003). ¿Qué es eso del formato?. Gedisa Federico Fdez. Díez (2003). La dirección de producción propia para cine y TV. Paidós |
Peters, Tom. Nuevas organizaciones en tiempos de caos. Ed. Deusto. Gasalla, José Mª. La nueva dirección de personas. Marco paradójico del talento directivo. Ed. Pirámide. Tartikoff, Brandon. The last great ride. Ed. Tourtle bay books Sculley, John. De Pepsi a Apple Spencer Jonson, MD. Quién se ha llevado mi queso. Ed. Empresa Activa. Albretch, Karl. La inteligencia social. Ed. Vergara. Porter, Michael. Estrategia competitiva. Ed. Cecsa. Méxixo. Free Press. USA. Jarillo, José Carlos. Dirección estratégica. Ed. MCGRAW HILL Peters, Tom. El Círculo de la innovación. Ed. Colección Revista Negocios. Peters, Tom. Re-Imagina. La experiencia empresarial en una era perturbadora. Ed. Pearson. |
|
Complementary | |
|
|