Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Técnicas Avanzadas de Render |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Técnicas Avanzadas de Render | Código | 616G02024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
R1 - Adquirir coñecementos básicos sobre as simulacións baseadas na física do transporte da luz. Entender o seu funcionamento a un nivel intermedio, especialmente no que respecta ás suas adaptacións e simplificacións para os casos de uso en tempo real. Comprender o proceso básico de renderizado nun pipeline grafico na GPU. Comprender e saber analizar a adecuación dos diferentes métodos de renderización fundamentais e como se poden ou deben utilizar nunha producción dixital de animación ou videoxogos. | A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B5 B8 B9 B10 |
C1 C3 C8 |
R2 - Saber manipular as propiedades dos diferentes algoritmos e técnicas que interveñen no proceso de renderizado, tanto offline como en tempo real. Coñecer e saber explicar as implicacións básicas que teñen o uso das diferentes técnicas, así como o impacto dos diferentes parámetros que regulan o funcionamento das técnicas avanzadas de renderizado. Saber valorar o coste de utilización de diferentes técnicas nun entorno de producción. | A10 A11 |
B6 B7 B11 B12 B13 |
C1 C2 C3 C7 C8 C9 |
R3 - Comprensión da importancia de coñecer e saber utilizar adecuadamente as técnicas apropiadas para un proxecto concreto dentro do fluxo de traballo dunha producción de animación ou videoxogos. Impacto e influencia das decisións adoptadas no resultado final. | A10 |
B9 B10 B11 B12 B13 B14 |
C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
|