Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Advanced Rendering Techniques |
Contents |
|
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Advanced Rendering Techniques | Code | 616G02024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Modelos de render físico. | Teoría do transporte da luz. Luz e cor. Modelos de reflectancia. Medios participativos. Algoritmos avanzados de render. Modelos físicos de cámara. |
Modelos e técnicas de render en tempo real. | Hardware de render. Arquitectura da GPU. Shaders. Rasterización. Ray-tracing. Arquitecturas híbridas. Técnicas de iluminación avanzadas en tempo real. Rendering vs Post-processing. · Xeración de reflexións en tempo real. · Xeración de sombras e oclusións en tempo real. · Simulación de efectos de cámara en tempo real. |
Programación de shaders, materiais e efectos | Introducción ás linguaxes de shading e definición de materiais. |
|