Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Interpretación de Personaxes Animados |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Interpretación de Personaxes Animados | Código | 616G02028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Análise dos compoñentes da interpretación de personaxes animados e as súas posibilidades expresivas corporais e faciais en diversos xéneros e formatos. |
Estudo de casos | Análise de actuación en referencias de imaxe animada. |
Aprendizaxe colaborativa | Aprendizaxe *colaborativo a partir do estudo de casos |
Presentación oral | Presentación dos traballos tutelados en formato *reel. Na presentación explicarase o proceso e realización levado a cabo, ademais de responder a preguntas por parte dos seus compañeiros/niveis sobre as decisións tomadas no plano estético. |
Traballos tutelados | Desenvolvemento de diferentes actividades de carácter práctico cuxo obxecto é pór en xogo todos aqueles coñecementos que, sobre a interpretación de personaxes animados, foron tratados durante as clases expositivas. A entrega de ditas prácticas efectuarase no tempo e na forma fixado pola profesora. |
|