Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 2D |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 2D | Código | 616G02029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Planificar e deseñar as animacións 2D, que se levarán a cabo. | A8 A10 A38 |
B5 B7 B12 B13 |
C9 |
Dotar de capacidades de emprendemento e de incorporación ó tecido empresarial relacionado coa área. | B1 B2 B4 B11 |
C6 C7 C8 |
|
Aprender as terminoloxías axeitadas tanto na linguaxe técnica como nas línguas oficial. | C1 C4 |
||
Entender as capacidades das tecnoloxías e metodoloxías aprendidas, as súas alternativas, as suas fortalezas e a súas problemáticas. | B6 B10 |
||
Adquirirá a destreza técnica para utilizar ferramentas de creación multimedia para a realización de animacións en 2D. | A15 |
B3 B8 B9 |
C3 |
|