Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Computer Graphics |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Computer Graphics | Code | 616G02031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Aprender os fundamentos básicos da xeración de gráficos por computador | A13 |
||
Aprender a coñecer e utilizar os distintos formatos de arquivo dixital de imaxe e vídeo | A14 |
||
Aprender a coñecer as distintas etapas do proceso de xeración de gráficos, denominado pipeline gráfico, así como as distintas APIs (Application Programming Interfaces) que existen para programalos e cómo se integra dito proceso dentro dun motor de videoxogos | B1 B2 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
|