Teaching GuideTerm
Faculty of Communication Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos
 Subjects
  Video Game Programming
   Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Laboratory practice A26 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B13 C3 C4 C6 C7 C9 Entrega de traballos prácticos de laboratorio e avaliación continua do traballo na aula. Computa ata un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. 30
Supervised projects A10 A12 A25 B1 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 C1 C8 Resolución e participación en traballos tutelados. Computa un máximo de 3 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. 30
Mixed objective/subjective test B1 B5 B6 C1 Proba de avaliación centrada principalmente na parte teórica, aínda que tamén inclúe preguntas sobre prácticas. Computa un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización é obrigatoria para superar a materia. 40
 
Assessment comments

Para superar a materia é imprescindible aprobar tanto a proba mixta como os traballos tutelados.

É
imprescindible conseguir unha nota mínima de 5 sobre 10 nas dúas partes
(proba mixta e traballos tutelados) para aprobar a materia (en caso
contrario, a máxima nota que se poderá conseguir é un 4,5).

O alumnado poderá ser chamado a revisión das prácticas e traballos tutelados, e debe ser capaz de defender o seu traballo.

ESTUDANTADO
CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto co
profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas fóra
da organización habitual da materia.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes