Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Character Development |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Character Development | Code | 616G02041 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
O alumno aprenderá a introducir personaxes desenvolvidos en programas externos de modelado nun motor de videoxogos, axustando no mesmo as diferentes características do seu sistema esqueletal e definindo os modos de combinación das animacións que definen o seu comportamento en función das accións do usuario e das mecánicas de xogo. | A10 A23 A26 A30 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 C9 |
|