Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Prezos e Distribución de Animación e Videoxogos |
Fontes de información |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Prezos e Distribución de Animación e Videoxogos | Código | 616G02045 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Munuera Alemán, J.L. y Rodriguez Escudero, A.I. (2012). Estrategias de Marketing. Madrid: ESIC Editorial Santesmases, M. (2012). Marketing: conceptos y estrategias. Madrid: Pirámide Kotler, P. y Armstrong, G. (2004). Introducción al Marketing, 10ª ed. Madrid: Pearson-Prentice. Zackariasson, P., y Dymek, M. (2016). Video game marketing: a student textbook. London: Routledge Carrillo Marqueta, J., y Sebastián Morillas, A. (2010). Marketing Hero. Las herramientas comerciales de los videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Huguet Rodríguez, J., y González López-Huerta, J. J. (2012). Todo lo que hay que saber de videojuegos y marketing.. Madrid: Wolters Kluwer. Martí Parreño, José (2010). Marketing y videojuegos. Madrid: ESIC Editorial Wesley, D., y Barczak, G. (2010). Innovation and Marketing in the Video Game Industry: avoiding the trap. Surrey: GOWER |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|