Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Marco Legal da Animación e os Videoxogos |
Contidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Marco Legal da Animación e os Videoxogos | Código | 616G02047 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A PROTECCIÓN DA CREACIÓN DIXITAL E OS VIDEOXOGOS MEDIANTE O COPYRIGHT | a) Concepto de dereitos de autor b) Importancia económica da industria da creación dixital, da animación e dos videoxogos |
2. OBRAS PROTEXIDAS POLO DEREITO DE AUTOR | a) Obras científicas, artísticas e literarias b) As creacións dixitais e os videoxogos son obras? |
3. OUTROS DEREITOS SOBRE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS | a) Música, personaxes, etc. b) Marcas |
4. O AUTOR DA OBRA | a) O autor b) Creacións con varios autores c) Obras creadas por encargo |
5. REQUISITOS | a) Orixinalidade b) Plasma nun soporte c) Non é imprescindible rexistrar a creación dixital ou o videoxogo |
6. DEREITOS MORAIS DO AUTOR | a) Recoñecemento b) Integridade c) Outros |
7. LÍMITES DO COPYRIGHT | a) Límites b) Copia privada e a excepción dos videoxogos |
8. AS LICENZAS | a) Cesión a terceiros dos dereitos sobre creacións dixitais b) Licenzas de explotación máis habituais c) Licenzas abertas |
9. PROTECCIÓN DO COPYRIGHT | a) Piratería e plaxio b) Protección civil c) Protección penal d) A Comisión da Propiedade Intelectual |
10. REXISTRO DE CREACIÓNS DIXITAIS E VIDEOXOGOS | a) O Rexistro da Propiedade Intelectual b) Outras alternativas para rexistrar obras |
11. DEREITO PÚBLICO DOS VIDEOXOGOS | a) A súa relación coas liberdades públicas b) A protección dos menores c) Producción de videoxogos como insutria cultural. Réxime de axudas d) A publicidade e os videoxogos e) Réxime de protección de datos personais |
12. O RÉXIMEN XURÍDICO DOS E-SPORT | A regulación dos e-sports |
|