Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Subjects |
Territorial Planning |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Territorial Planning | Code | 630G02057 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fifth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Workbook | O ALUMNADO REALIZARÁ ENSAIOS, COMENTARIOS OU PEQUENAS PROBAS TEÓRICO-PRÁCTICAS QUE PERMITAN COMPROBAR EL GRADO DE COMPRENSIÓN DOS CONTIDOS CONCEPTUAIS E PROCEDEMENTAIS DA MATERIA | 20 | |
Workshop | A PRÁCTICA PROPORCIONARÁ UN COÑECEMENTO DETALLADO DA REALIDADE FÍSICA a través da CORRESPONDENTE DOCUMENTACIÓN GRÁFICA E ESCRITA. A REFLEXIÓN HA DE CONSIDERAR OS ÁMBITOS ESTABLECIDOS NA súa LOCALIZACIÓN TERRITORIAL PARA DETECTAR MEDIANTE UNHA ANÁLISE DAFO (DEFICIENCIAS, AMEAZAS, FORTALEZAS E OPORTUNIDADES) OS seus ELEMENTOS MÁIS RELEVANTES E REALIZAR UN DIAGNÓSTICO. ESTE MATERIALIZARASE MEDIANTE UN PROXECTO DE INTERVENCIÓN DEFININDO ACTUACIÓNS CONCRETAS QUE XENERALIZADAS DESEMBOCARÁN NUNHA ORDENACIÓN URBANÍSTICA | 80 | |
Assessment comments | |||
*_UTILIZARASE O MÉTODO *_O ALUMNADO ORGANIZARASE EN GRUPOS DE TRABALLO PARA DESENVOLVER O EXERCICIO PRÁCTICO NO OBRADOIRO.*_A ASISTENCIA ás SESIÓNS MAXISTRAIS e ao OBRADOIRO FÍXASE NO 80% COMO MÍNIMO
* O “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia” para aprobar esta materia cumprirá as mesmas condicións que o resto do alumnado matriculado nela.
* IMPLICACIÓNS DE PLAXIO na realización das probas ou actividades de avaliación: "A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria extraordinaria". |
|